9,1
3.603 beoordelingen

Beoordelingen Toyota Kooijman

9,1

3.603 beoordelingen

Fijne service Goed personeel fijn bedrijf

D Jansen
01-03-2024

Goede service

P.A. van V
25-01-2024

Prima garage Ik ben fijn geholpen door de verkoper Niek en rijd met plezier in mijn nieuwe Toyota.

M.J. R
19-01-2024

Dik tevreden met service en bergeleiding

Toyota eigenaar
11-01-2024

Aardige mensen en nette service. Mijn auto lijkt altijd nieuwer dan ik hem bracht.

J B
04-01-2024

Service was top Fijne dealer, er wordt geluisterd naar je wensen en er is altijd tijd voor een praatje of een lekker bakje koffie bij het wachten in de wachtruimte.

A. R
28-12-2023

Prima eerste class service Al jaren komen wij bij kooijman vianen, en dat tot volle tevredenheid

A.H. v.Hilten-Peerdeman
07-12-2023

Toyota eigenaar
01-12-2023

Goed contact vriendelijk behandeld giede voorzieningen Tevreden met service

Toyota eigenaar
01-12-2023

goede en vakkundige service vriendelijk en prima service

Toyota eigenaar
24-11-2023

Fijne garage, aardige mensen, slechte parkeergelegenheid Zeer tevreden over dit bedrijf, ook bij de start van het private lease contract. Onderhoudsafspraak verliep soepel en op tijd. Parkeerplaats echter overvol, zelfs op de invalidenparkeerplaatsen, waar auto's stonden zonder kaart.

Martin den Hartog
17-11-2023

Rubberen dakgoot lijst van mijn Prius plus (binnen 5 jaar) laat los en valt niet onder garantie Ik heb zelf contact met Toyota NL opgenomen omdat ik vind dat niet alle rubberen delen hetzelfde zijn. Rubber van de deuren worden intensiever gebruikt dan die op het dak. Ik was zoveel mogelijk borstel loos of met de hand.

R.E. Nurmohamed
17-11-2023

Fijne dealer! Al 30 jaar klant bij Kooijman Tiel en altijd een super service. 1 keer een auto gekocht in een andere vestiging maar dat nooit meer. Met onderhoud dus weer lekker terug naar de eigen dealer.

L.H. V
10-11-2023

Goede ervaring met garage kooijman vianen Mijn 9 toyota van garage kooijman vianen dat zegt genoeg

Toyota eigenaar
02-11-2023

Goede service Goede service klant vriendelijk, lekkere koffie

Toyota eigenaar
27-10-2023

Goede service en vriendelijkheid staat voorop! Ik ben zeer tevreden over de vriendelijkheid en dat een auto kopen bij Kooijman Tiel een bijzonder moment is!

J. H
20-10-2023

Persoonlijk zou ik liever zoeken naar een andere locatie met meer betrouwbare mensen. Voor de 2e keer afspraken gemaakt en niet nagekomen. Vragen gesteld die ze kunnen beantwoorden maar ontwijken. Slechte communicatie tussen receptie (staf) en monteurs.

W.M.G.B. L
05-10-2023

Goede service Alle afspraken netjes gedaan .

Toyota eigenaar
03-10-2023

Prima service,alleen bij afspraak ook graag de tijd vermeld.

A.L. S
29-09-2023

Betrouwbare fijne garage Betrouwbaar , vriendelijk personeel. Kortom een aanrader!

A.F. V Schaik Tienhooven
28-09-2023

De service is prima in orde De ontvangst is prima in orde,je kan met je vragen terecht. Ook de afhandeling na de servicebeurt is dik in orde. De sfeer in het bedrijf is prettig en ontspannen

C.W. van Raaij
28-09-2023

Prima reparatie motormanagement Ik ben erg tevreden met de deskundigheid en service van Kooijman Tiel.

Aart
21-09-2023

Prima garage, vriendelijk, servicegericht De garage komt afspraken na, goede communicatie, vakkundig

Toyota eigenaar
20-09-2023

Vriendelijk in alle opzichten Altijd een vriendelijke welkom en deskundige hulp

G.J. Hekman
31-08-2023

Compleet bedrijf met hulpvaardig personeel Zie de titel van de review.

P. V
24-08-2023

In detail geregeld Zo hoort t

J.v.d.lugt
23-08-2023

Uitstekende service. Alweer! Onderhoud, APK en reparatie. Uitstekend gedaan weer. Sinds 4 jaar vaste klant. Ook al komt de auto ergens anders vandaan, ik wordt altijd goed geholpen. Tip: Bij vaste klanten de kentekenplaat op eigen initiatief vervangen ??.

D.H.
22-08-2023

Vriendelijke personeelsleden Ben erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid van de medewerkers

Gerda Visser
03-08-2023

Verwachtingen meer dan waargemaakt! Bij de vervanging van mijn 23 jaar oude auto ben ik mij gaan verdiepen in een nieuwe auto. Hybride bleek na onderzoek en ervaringen in mijn directe omgeving het beste alternatief. Na veel lezen en kijken viel mijn keuze uiteindelijk op een Toyota C-HR. Het model bevalt mij, de reviews vielen mij positief op. Een testrit in een auto van vrienden was reden om verkocht te zijn voor dit type auto. Hierop ben ik in gesprek gegaan met Kooijman in Vianen. Vanaf het allereerste moment is het contact plezierig en zelfs warm te noemen. Wensen werden geïnventariseerd en omgezet naar een auto die uit voorraad leverbaar was. Deze stond net die dag gloednieuw in de showroom te pronken. Wat een schot in de roos bleek dat te zijn. Na 2 weken kon de auto overgedragen worden aan mij. Ook dat was een waar feestje. Auto mooi onder een doek om te onthullen. Gedegen uitleg over alles wat erop en eraan zit. En dan uiteindelijk de eerste rit met een gloednieuwe auto. Ondertussen in een maand tijd zo'n 2000 kilometer gereden en geen moment spijt. Sterker nog; deze auto bevalt mij meer en meer. Al vrij snel volgde de geïnteresseerde contacten met Kooijman of de auto aan de wensen voldoet. Dit ervaar ik als erg prettig en betrokken. Wij gaan de komende jaren een plezierige relatie onderhouden Kooijman en ik. Nu alvast dank.

E. D
01-08-2023

Slechte ervaring monteren nieuwe banden Na montage 4 nieuwe banden met alleen naar huis rijden 1 dag later probleem met linker voor en achterband. Voorband geheel leeg en achterband gedeeltelijk leeg. Pechservice pompte linker voorband op en die liep met een knal leeg. Bult binnenkant band die klapte. Omdat er problemen waren met 2 banden wijt ik dit aan slechte montage van de nieuwe banden waarbij de wang beschadigd is wat ook tot een klapband had kunnen leiden. Ook was het wiel slecht uitgebalanceerd. Loodjes tegenover elkaar waarvan er een bij demontage wiel er al vanaf viel. Probleem voor eigen woning op zaterdag. Auto moest op transport naar garage. Geen auto ter beschikking op moment dat dit zeer ongelegen kwam. Vond weinig gehoor bij Toyota over wat dit voor ongemak heeft opgeleverd. Geven geen inzicht in wat fout is gegaan. Schuiven het af op mij. Kan ook onderweg iets fout zijn gegaan. Onprofessionele opstelling.

Toyota eigenaar
26-07-2023